martes, 17 de diciembre de 2019

Títol d'educació en línea

Hola amics! com va la setmana? Esta serà la meua penúltima entrada i és per això que vos porte un tema que em ve molt de prop, és el tema de traure's el títol de d'educació però, no forma de presencial sinó en línea. Que penseu? esteu d'acord? A continuació vos done la meua opinió i el meu propi cas.

Les facultats d'Educació de les universitats catalanes

Aquesta setmana les universitats catalanes de les facultats d'educació han comunicat que rebutjaven la formació de magisteri en la modalitat de distància, la qual cosa ha provocat un gran polèmica ja que moltes més universitats si que l'oferixen i pensen que és una bona opció presentar esta modalitat, mentres que les universitats catalanes pensen que esta professió requerix el desenrotllament de "competencias relacionales" i "habilidades sociales" que només s'aprenen en una aula presencial i de forma online no es produïx.



El meu cas personal

El tema que vos estic comentant em ve molt de prop ja el títol superior de tècnic en educació infantil m'ho vaig traure de forma semipresencial. Se que no és el mateix el no presencial que semipresencial, però el que jo feia era només presentar-me als exàmens i tota la matèria me l'havia de preparar jo. La qual cosa és molt paregut. 
La meua opinió és que no ho recomane, esta molt bé per a la gent que té un treball o s'esta traient un altre títol al mateix temps com va ser el meu cas, però sincerament pense que és molt més difícil.



Respecte a l'estudi si que estic d'acord que al no tindre cap professor pendent teu et deixes més les coses i al final s'acaben acumulant i tens menys temps per a entregar-ho. Però això és des del meu cas perquè cada persona és distinta i pot ser que aquesta modalitat siga bona per a ells. 

Per un altre costat a l'hora d'estudiar és molt més difícil perquè al no anar a classe no tens les explicacions del professor, els exemples i cap apunt, per la qual cosa ho tens de fer el teu des dels apunts. 

I per a finalitzar, sobretot no participes i no et relaciones igual amb els teus companys, al final aquesta manera estes sola. La qual cosa pense es més difícil desenrotllar habilitats socials i les competències necessàries per a esta carrera. 

En conclusió estic d'acord que potser que en aquesta modalitat no desenrotlles tantes competències, però estes igual de qualificat que un persona que ho realitza de forma presencial. I per a les persones que té casos més difícils per a anar a classe directament esta molt bé per a poder continuar estudiant.



No hay comentarios:

Publicar un comentario